Optimoidut WordPress-kotisivut

Yrityksen kotisivuilla on yksi perimmäinen tarkoitus: myydä. Suunnitelmallisesti ja optimoidusti toteutettuna yrityksen kotisivuista voidaan jalostaa tehomyyjä, joka painaa homma 24 tuntia vuorokaudessa.

Yrityksen kotisivujen tarkoitus on myydä

Yrityksen kotisivujen perimmäinen tavoite on myydä. Tuotteen tai palvelun ollessa hiemankin merkittävämpi, vaihtoehtoja vertaillaan netissä ja tietoja tutkitaan kotisivuilla. Jotta tähän päästään, kotisivuilla on oltava vahva kohdeasiakasta puhutteleva sisältö, joka samalla tuo vierailijoita hakukoneista.

Tehdäksemme yrityksenne kotisivuista tehomyyjän, on suunnitelmallinen ja optimoitu toteutus lähtökohtana jotta tavoitteisiin päästään.

Optimoidut kotisivut löytää vierailijoita hakukoneista ja hankkii uusia asiakkaita

Huolellinen ja tavoitelähtöinen suunnittelu on kotisivutotetuksen tärkein osa. Kun tiedetään mitä lähdetään tavoittelemaan, sekä tunnetaan numerot, on helpompi tehdä ratkaisukeskeisiä päätöksiä.

Sisältö on yrityksen kotisivujen tärkein asia, jonka tehtävä on puhutella kohdeasiakastasi sekä tuoda aiheesta kiinnostuneita vierailijoita kotisivuille. Kotisivujen

Meillä kotisivujen toteutus alkaa alkukartoituksella, jossa pohdiskellaan esimerkiksi yrityksen liikeideaa, kohdeasiakasta, kilpailutilannetta ja hakukonenäkyvyyttä.

Tutustu tarkemmin:

Kotisivut eivät ole koskaan valmiit

Verkkokaupan ensisijainen tavoite on myydä. Jotta myynti on mahdollista, tarvitaan verkkokauppaan vierailijoita. Lisäksi osan vierailijoista on oltava maksavia asiakkaita. Verkkokaupalle on oleellisen tärkeää vierailijoiden hankkiminen hakukoneista sekä kaupan kokonaisvaltainen kehittäminen myynnin kasvattamiseksi.

Verkkokauppaa saa vain harvoin kerralla pyörimään toiveidensa mukaisesti. Verkkokaupan jatkuva kehittäminen on oleellinen osa menestystä.

WordPress-optimointi jatkuvaan kehitykseen

Kun WooCommerce-verkkokauppa on tuotannossa, sen kehittämistä täytyy jatkaa myynnin parantamiseksi ja tavoitteiden saavuttamiseksi. Verkkokaupan optimoinnin oleellisia osa-alueita ovat verkkokaupan toimivuus ja käytettävyys, sekä hakukonenäkyvyys.

WooCommerce-optimointi alkaa vierailija-analytiikan seurannasta sekä hakukonesijoitusten seurannasta. Näiden tietojen pohjalta saat kuukausittaisen raportin, jonka avulla on helppo jatkaa verkkokaupan kehittämistä.

Tutustu tarkemmin: