WordPress-optimointi

Kun yrityksen kotisivuilla halutaan tuloksia, niitä täytyy kehittää ja optimoida jatkuvasti. Paras teho yrityksen WordPress-sivuista saadaan seuraamalla analytiikkaa ja hakukonesijoituksia. Saadun tiedon avulla sivustoa suunnitellaan paremmaksi tavotteiden saavuttamiseksi.

Optimoimalla jatkuvaa parannusta WordPress-kotisivuihin

Yrityksen kotisivuilla tulee olla selkeä tavoite, jonka saavuttamiseksi kotisivut tarvitsevat jatkuvaa optimointia. Moni jättää julkaisun jälkeen yrityksen kotisivut oman onnensa nojaan, vaikka siitä se peli vasta alkaa.

Yrityksen kotisivut on merkittävä investointi, joilla voidaan vaikuttaa huomattavasti

Optimoidut kotisivut löytää vierailijoita hakukoneista ja hankkii uusia asiakkaita

Huolellinen ja tavoitelähtöinen suunnittelu on kotisivutotetuksen tärkein osa. Kun tiedetään mitä lähdetään tavoittelemaan, sekä tunnetaan numerot, on helpompi tehdä ratkaisukeskeisiä päätöksiä.

Sisältö on yrityksen kotisivujen tärkein asia, jonka tehtävä on puhutella kohdeasiakastasi sekä tuoda aiheesta kiinnostuneita vierailijoita kotisivuille. Kotisivujen

Meillä kotisivujen toteutus alkaa alkukartoituksella, jossa pohdiskellaan esimerkiksi yrityksen liikeideaa, kohdeasiakasta, kilpailutilannetta ja hakukonenäkyvyyttä.

Kotisivut eivät ole koskaan valmiit

Verkkokaupan ensisijainen tavoite on myydä. Jotta myynti on mahdollista, tarvitaan verkkokauppaan vierailijoita. Lisäksi osan vierailijoista on oltava maksavia asiakkaita. Verkkokaupalle on oleellisen tärkeää vierailijoiden hankkiminen hakukoneista sekä kaupan kokonaisvaltainen kehittäminen myynnin kasvattamiseksi.

Verkkokauppaa saa vain harvoin kerralla pyörimään toiveidensa mukaisesti. Verkkokaupan jatkuva kehittäminen on oleellinen osa menestystä.

WordPress-optimointi jatkuvaan kehitykseen

Kun WooCommerce-verkkokauppa on tuotannossa, sen kehittämistä täytyy jatkaa myynnin parantamiseksi ja tavoitteiden saavuttamiseksi. Verkkokaupan optimoinnin oleellisia osa-alueita ovat verkkokaupan toimivuus ja käytettävyys, sekä hakukonenäkyvyys.

WooCommerce-optimointi alkaa vierailija-analytiikan seurannasta sekä hakukonesijoitusten seurannasta. Näiden tietojen pohjalta saat kuukausittaisen raportin, jonka avulla on helppo jatkaa verkkokaupan kehittämistä.